Vælg en side

Hvis du er en af dem, der bare ikke magter at tage din firmatelefon i åbningstiden – eller du har flere indgående opkald til support, end du kan magte – er det her, du lige skal kigge med! Sagen er, at hvert eneste ubesvarede telefonopkald til din virksomhed er en potentielt tabt ordre! Det samme gælder for supportopkald, der ikke besvares hurtigt nok: Folk gider det ikke i vores lynhurtige samfund.

Mit forslag til dig er: Lad et telefonpasningsfirma klare det for dig! Det lyder besværligt, men det er det på ingen måde. Og lad mig med det samme aflive en myte: Et professionelt telefonservice firma vil aldrig give dine kunder en dårlig oplevelse.

Tabt opkald – tabt ordre

Hvis du ikke tager din firmatelefon i åbningstiden, ryger den sikkert på en telefonsvarer, ikke? Men ved du, at mange absolut ikke bryder sig om at indtale en besked? Og at mange – med rette – ikke regner med, at de bliver ringet op, selvom de indtaler en besked?

Min påstand er, at maksimalt 3 ud af 10 opkald til en telefonsvarer ender med en dialog mellem dig og din mulige kunde! Langt de fleste går simpelthen videre i listen af mulige udbydere af det, de gerne vil købe hos dig.

Hvad kan Responsum gøre?

Et firma som Responsum – besøg dem her: http://responsum.dk/ – kan sammensætte en service til dig, der kan være alt fra besvarelse af opkald med modtagelse af besked i spidsbelastninger til ordremodtagelse og sågar lettere kundesupport. Det betyder, at du ikke skal bemande en supportafdeling til at besvare trivielle spørgsmål for eksempel. Det betyder også, at du ikke skal gå glip af ordrer, fordi du har travlt med at betjene kunder. Og helt ærligt: Hvem har råd til at miste ordrer i disse tider?

Du skulle tage en snak med Responsum om, hvad de kan gøre for dig. Og vær lidt smart og udnyt deres glimrende tilbud om 30 dages gratis prøve og test af telefonpasning: http://responsum.dk/prov-os-gratis/

Jeg kender mange, der har øget deres salg dramatisk ved at opgradere deres telefonpasning, så hvorfor skulle du ikke også kunne det?